استفاده از تکنولوژی روز کره در کنار دانش و طراحی به روز ایرانی در ساخت محصولات برند دوو، اطمینان از تولیددر بالاترین سطح کیفی را ایجاد می کند. در همین راستا خدمات پس از خرید محصولات دوو، با پشتیبانی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک ارائه می گردد.

یک ماه تعویض محصول یا عودت وجه بدون قید و شرط

در صورتی که از خرید خود به هر دلیلی منصرف شدید، می توانید در بازه 30 روز پس از نصب، نسبت به درخواست عودت وجه یا تعویض محصول اقدام کنید.

    • عودت وجه شامل خرید اقساطی نمی شود.
    • محصول نباید خراب شده یا آسیب دیده باشد.
    • اطلاعات روی کالا یا جعبه بسته بندی مخدوش نشود.
    • اصل فاکتور فروش را حداقل به مدت 3 ماه نگهداری کنید.
    • مابه التفاوت قیمت (جهت تعویض محصول) بر اساس قیمت درب کارخانه محاسبه می گردد.

سه ماه تعویض رایگان در صورت بروز خرابی

لذت خرید لوازم خانگی در عملکرد مناسب و بدون اشکال به صورت مداوم است. به مدت 90 روز پس از خرید، در صورت بروز خرابی ذاتی در محصول می توانید نسبت به درخواست تعویض محصولات دوو اقدام کنید.

    • نصب محصول باید توسط سرویسکار انتخاب الکترونیک انجام شود.
    • بازه سه ماهه پس از نصب محاسبه می گردد.
    • در صورت تایید خرابی ذاتی دستگاه، تمامی هزینه ها بر عهده انتخاب الکترونیک است.

تسهیلات تعویض محصولات به صورت مادام العمر

اگر لوازم خانگی دوو خریداری کرده اید و می خواهید آن را تعویض کنید، می توانید با شماره تلفن 1699 تماس گرفته و درخواست تعویض محصول را اعلام نمایید.

    • محصولات در بازه گارانتی (60 الی 124 ماه برای محصولات برودتی و موتور دایرکت درایو) شامل افت قیمت نمی شوند.
    • پس از بازه گارانتی، با هر ماه کارکرد محصولات دوو در خانه شما، یک درصد از قیمت کاهش پیدا می کند.
    • فروش کالای جدید برای تعویض شامل طرح های فروش (در زمان تعویض) می شود.

خدمات انتخاب، 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز

انتخاب الکترونیک به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از خرید محصولات دوو، خدمات خود را 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهد.

    • خدمات انتخاب الکترونیک در حوزه گارانتی همواره به صورت رایگان ارائه می شود.
    • برای ارتباط با نزدیکترین تکنسین می توانید با 1699 در تماس باشید.

خدمات به هنگام، تضمین شده

ارائه خدمات به هنگام به صورت تضمین شده، آرامش را برای خریدار به همراه دارد. تضمین خدمات به هنگام با ارائه گارانتی اضافه رعایت می شود.

    • خدمات انتخاب الکترونیک در سه شیفت (صبح، عصر و شب) ارائه می گردد.
    • مبنای محاسبه تاخیر در ارائه خدمات، انحراف زمان ارائه خدمات از موعد مقرر تا روزی است که خدمات را دریافت می کنید.
    • مبنای محاسبه مدت زمان تعمیر از روز شروع به تعمیر تا روزی است که دستگاه دوباره عملکرد سالم داشته باشد. بعد از روز ششم خرابی، به ازای هر روز، یک ماه گارانتی اضافه ارائه می گردد.
    • در صورت عدم امکان استفاده از دستگاه در زمان تعمیر، جبران خسارت با گارانتی اضافه انجام می شود.

تعمیر انتخاب، ضمانت می شود

مشمول گارانتی بودن یا نبودن لوازم خانگی شما هنگام دریافت خدمات تعمیر ، اهمیتی ندارد . تعمیر لوازم خانگی برند دوو که توسط سرویسکار مجاز انتخاب الکترونیک انجام شود، شامل ضمانت تعمیر به مدت 6 ماه است.

    • ضمانت کیفیت تعمیر شامل تمامی محصولات می شود.
    • خرابی مجدد در اثر استفاده نادرست نباید روی دهد.
    • تمامی هزینه های جانبی تعمیر در این بازه بر عهده گروه صنعتی انتخاب الکترونیک است.
    • تمامی خدمات تعمیر باید از سوی سرویسکار مجاز انتخاب الکترونیک و با ثبت درخواست در سامانه 1699 ارائه شود.

محصول جایگزین برای تعمیر یا تعویض دستگاه

ممکن است نیاز تعمیر دستگاه دوو زمان بر باشد و یا نیاز به استفاده از خدمات تعویض دستگاه احساس شود. در این صورت، تا زمانی که دستگاه اصلی تعمیر یا تعویض شود، انتخاب الکترونیک به صورت امانی یک دستگاه جدید را در اختیار شما قرار خواهد داد.

    • خدمات محصول جایگزین برای تعمیر در بازه زمانی بیشتر از یک روز در دسترس است.
    • محصول جایگزین برطرف کننده نیاز مشتری برای مدت زمان کوتاه است.
    • جابجایی، نصب و راه اندازی دستگاه جایگزین به صورت رایگان ارائه می شود.

معرفی لوازم خانگی دوو در مراکز تجربه مستقیم

تمامی فروشگاه های لوازم خانگی دوو در سراسر کشور، محلی برای معرفی کامل لوازم خانگی ما هستند. مشتریان می توانند برای آشنایی کامل با این محصولات به این مراکز مراجعه کرده و با محصولات از نزدیک آشنا شده و تجربه مستقیم کاربری را پیش از خرید داشته باشند.

خدمات خانه یاری، تسهیل در کارکرد محصولات دوو

دانش فنی و مهارت تکنسین های نصب و تعمیر گروه صنعتی انتخاب، به صورت رایگان در اختیار شماست. اگر هر وسیله لوازم خانگی (فارغ از برند) در خانه شما مشکلی داشته باشد و پرسنل ما بتوانند آن را برای شما حل کنند، می توانید از خدمات خانه یاری استفاده کنید.

خدمات رسانی با استاندارد جهانی

شاخص همکاری پرسنل ارائه دهنده خدمات در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، شاخص استاندارد SERVQUAL است. همه همکاران ما موظف هستند با خوشرویی، صبر و احترام در کنار صلاحیت فنی خدمات رایگان در اختیار کاربران قرار دهند.

رهگیری و حمل و نقل رایگان هوشمند

برای انتخاب الکترونیک مهم است که تجربه خرید برای مشتریان خوش آیند باشد. همه مراحل از زمان ثبت سفارش کالا (به صورت الکترونیک یا حضوری از مراکز تحت پوشش لوازم خانگی دوو) تا زمانی که درب منزل به شما تحویل داده شوند، به صورت هوشمند قابل رهگیری پیامکی هستند.

همراهی کامل انتخاب الکترونیک

عملکرد سالم لوازم خانگی دوو در خانه مشتریان همواره دغدغه ای است که باعث می شود کارشناسان فنی انتخاب الکترونیک نسبت به پایش عملکرد محصول و همچنین ارائه پیشنهاد چکاپ فنی کالا اقدام کنند. کارشناسان ما به صورت دوره ای برای نصب، پایش عملکرد و چکاپ در زمان کهنگی محصول با مشتریان به صورت تلفنی در ارتباط هستند.

همراه شما هستیم، در هر شرایط

چالش ها و بزنگاه های خاص در زندگی همواره روی می دهند. تفاوتی ندارد که مستاجر هستید و قصد اسباب کشی دارید یا محدودیت مالی برای دریافت خدمات انتخاب الکترونیک وجود دارد. انتخاب الکترونیک همواره همراه شما خواهد بود و با طرح هایی همچون حمل و نصب مجدد لوازم خانگی دوو، قسط بندی ارائه خدمات و تخفیفات با شما همراه هستیم.

حمل و نصب بدون تاخیر

برای این که بتوانید از ضمانت ها استفاده کنید، نیاز به نصب لوازم خانگی وجود دارد. از این روی کارشناسان انتخاب الکترونیک  بلافاصله بعد از اینکه تجهیزات را به صورت رایگان برای شما حمل کردند، نصب محصول را نیز انجام خواهند داد.